Fredag 16 DECEMBER

Oh holy crap, Nästa helg är det JULAFTON! Snart är det ett nytt ÅR!! Vart tog 2011 vägen?? Men man tackar för det året och välkomnar år 2012.;)) Det året tror jag bli bra år, det blir mitt och Jhonnies år känner jag! Mer tänker jag INTE berätta. VI två har massa planer osv till våren men det berättar jag då det är KLART osv. Inte ngt innan! Men längtar som en skogstokig bergsturk!:D haha!

Vad händer idag?
Hm här blir det såklart lugnt med smådamerna.. Dom andra ska få baka med mormor i helgen. Min karl han ska ut på galej med grabbarna ;) Dom ska basta osv, mysa till det helt enkelt :)

Till jul ska jag iaf baka 7 olika sorters små kakor, massor av mina godaste stora vaniljbullar och sen lussekatter också. Jhonnie har beställt hallongrottor, vaniljhorn och bondkakor bla haha.. Men det ska vara fyllt i frysen så är det bara för barnen också att plocka och äta som dom själva vill. Sen ska jag göra lite cupcakes till julen osv.=) Vräka i sig så det putar ut julmat och kakor ur rövva haha. Så dagen innan julafton kommer Jhonnies pappa till oss, käka middag, ska ge barnen julklappar osv. Vi ska ha en heldag med massa mys! Han är verkligen snäll.. Och det känns inte som förut, stelt liksom.. Han skojar,leker och skrattar! Och OMG vad Jhonnie och han är lika.. Dom sitter och gör med tummen på samma sätt, skrattar och utseendet haha..:D galet! <3
Men det blir nice faktiskt..

Får ni upp en förfrågan ang lösenord på min sida? Det har blivit ngt från min förra blogg, TRYCK BARA AVBRYT så försvinner den!

Fan vad jag saknar min H2o mopp! Hade ju en sån förut. En ångrengörare! Den var så jädrans BRA.. Den tar verkligen bort all smuts 110% på golvet.. Såg att det har kommit ut en H20 X5 nu på tv shop haha.. mmmm hahah..:D Tummen upp!

Hm jadu Ramona, jag tror vi skjuter upp vårat mys? Så inte din bebis blir smittad med ngt. Igår sa dr iaf att om man skulle testa 10 pers så har minst 8 pneumokocker. Sen beror den på hur den utvecklas osv. Men jag vill inte ha ågren för att jag skulle ha smittat honom fast dom äter sin pencillin!<3Får ta det efter jul istället!

Nu ska jag vänta på att dr ringer, måste ner med mitt ben. Som är så ONT! Nu får alla dessa ugly bakterier försvinna så då det nya året börjar, ska det vara cleant! do you hear me motherfuckers?

Ses sen alla honungspraliner! Puss på pannan.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: