"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Har precis fixat jullovsenkäten! nu börjar det närma sig, känns så skönt.. Jag har dock kvar massa julklappar som jag inte haft TID att fixa. Det kommer jag göra lite senare, för jag blir faktiskt inte stressad längre. TROTS massa barn osv.. Varför ska man stressa? Det blir ju knappast bättre? Nej utan jag tkr det är mysigt att strosa omkring osv nackdelen är väl då alla dessa miltals långa köer som uppstår då ALLA ska ut och handla samtidigt.. Förra året var jag ute på JULAFTON haha. Då var det inte mkt folk kan jag lova.. Men det misstaget gör jag inte om, det kändes FEL.. Nej på Julafton då ska man vara hemma, sitta mysa och bara vara. Inte ens gå utanför dörren.. Då är allt inhandlat, redo bara att vräka i sig massa!:D Mat, desserter, godis, choklad.. Åh fy fan man kmr gå upp 10 kg under dessa dagar haha. Men det är det värt, är det jul så är det! Och vi har verkligen allt på bordet, jag älskar att göra massa massa mat. Så man bara äter och äter ..:) M Y S!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: