Film gotta med älsklingen

Gick snabbt upp till macken i STORMEN! God damn it vad det blåser! Emma fick följa, vågade inte gå själv haha. Sen fick vi med oss en skön dam som pratade om kaninbollar hahahah.;)) Stötte på Sandra på vägen med sin älskling också, dom hade varit och hoppat studsmatta kl 22 på kvällen hahahah. Vad gör man inte för att bli av med sin energi man har? :D

SEN då jag var på G hemåt så gick jag förbi grannen och från balkongen ropade då först en väninna på mig.. Sen därefter en annan bekant.. ( säger inga namn..inte viktigt) Vi pratade och därefter kom hans kusin ut för att reda ut saker och ting med mig.. Nu är det klart och det är skönt att vi har pratat ut. För vi var BRA vänner jag och dom innan all skit hände.. Nu har vi pratat och jag behöver inte vara RÄDD längre för att dom vill mig ngt ont eller så.. Förklarade även det här med att det faktiskt är Jhonnie som är pappan för barnen nu osv. JAG lever ett lyckligt liv och vill inte att ngn ska trampa in på vårat revir eller ställa till med ngt.. Dom höll med mig och sa att dom saknat mig massor.. även barnen.. Bad om ursäkt för att dom inte hört av sig men det var för dom ville inte ställa till med problem för mitt nya liv.. Vi var så bra vänner innan. Vi gjorde ju allt tillsammans.. dom var hos mig hela tiden.. Hjälpte till under graviditeten med lille herrn osv..sen vart mkt förstört.. Mkt minnen kommer åter, såklart jag saknat deras vänskap men jag får "hemska" minnen också.. Men försöker lägga det bakom mig och faktiskt ta till mig att DOM vill mig väl och har inte ngn kontakt med den andra på det sättet. Jag var faktiskt den FÖRSTA som träffade den ena då han kom ny till Sverige.. Därefter fick vi en fin vänskap.. Den andra har jag också fina minnen med.. Galna roliga minnen. Och dom kommer alltid vara 2 fina vänner, och nu då detta är utrett känns det BRA. Jag har pratat med Jhonnie, och han känner inte ngt är konstigt heller.. För barnen är HANS oavsett vad ngn säger.. Det behöver inte alltid vara blod för att vara pappa eller mamma. Det handlar om den som faktiskt FINNS DÄR och ger dig den kärlek och trygghet som man behöver då man är liten. Och JA jag har redan nu börjat ge min själ näring.. Detta är bla det ena.. Att lyssna och förstå varför dom inte haft kontakt m mig osv.. förlåtit osv. 2 personer som faktiskt är fina vänner.. Ni kanske tycker det låter konstigt, och ngt andligt. Men det handlar inte om det, det hela handlar om att allt hat, allt det jobbiga ska ut ur bröstet. Alla människor som inte ska vara i huvud och själ ska BORT. Dom som är bra ska vara kvar, men också ta till sig om ngn vill be om ursäkt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: