Failure

Big Big failure är då ngn sitter i samma rum som andra och "pratar" med ögonen till den ena eller andra. Och tror inte att ngn annan ser, BIG FAILURE.

Tog foto på alla julklappar igår men orkade inte lägga upp då.. Jag och älsklingen satte oss ner, alla barnen sov, så vi kollade på film, åt massa gott och bara myste! Så jävla underbart var det! Sen mitt i allt säger han, " Snart är det nyår och blinkar till med ögat" JAAAAAAAAAAAAA jag vet hihi.. Längtar som en tok!!

Jag tänkte lägga upp lite av julklapparna jag fick senare, just nu håller jag på att fixa lite frukost.. Alla sov tills 8.15 ca idag, SOVMORGON hihi. Men det var en bra julafton igår.. Jag är sjukt nöjd, och sjukt nöjd med alla julklappar. Fick så mkt FINT! Jhonnie är också super nöjd med det han fick, han har suttit med sina hörlurar bla hela natten haha.. Im a GOOD wifey, i know! hehe. Dom vibrerar vid bas och sen lyser det på utsidan då basen sätts igång.. Det är mera gaming hörlurar, BÄSTA man kan ha för gaming dessutom men också bra vid musik. Du hör inte ett smack utanför vad omgivningen säger, och då behöver du inte ens ha högt ljud..:D Barnen behöver man inte ens säga ngt om eller? haha.. Herregud! ETT HAV av julklappar!:D

Aja ses senare all you readers! Ni måste bli bättre på att lämna ett avtryck från er. Jag gör ingen tävling sålänge ni inte börjar. För annars är det ganska genomskinligt att ni gör det bara för att FÅ ngt sen ;) tänk på det ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: