"Dom skulle tänka sig för, om dom förstod ett hjärta som slår som mitt gör. Det går på för det får aldrig nog. Men hur skulle dom förstå? Dom vet ingenting om oss."

Hej på er alla varmhjärtade!

Sitter med en kopp te.. Barnen sover och det är bara jag hemma.. Vilket gör att tankar m.m poppar upp, inte alltid på ett negativt sätt.. Nej det är faktiskt skönt för man går igenom sina arkiv uppe i hjärnkontoret på ett annat sätt, och jag tycker om att vara själv.. Det är behövligt faktiskt ibland..
Sitter och tänker på föregående kommentar bla där "Lena" skriver om Sandra osv.. Förstår inte varför människor alltid ska försöka förstöra för andra? Ger det dig den där lyckliga känslan så du kan sova bättre om nätterna?
Eller som det sista mailet jag fick. Jag hoppas verkligen att DU läser nu. För det mailet du skickade, skulle jag ha dig FRAMFÖR MIG NU, gud vet vad jag skulle göra då! Fy fan vad låg man kan vara. Och bara så du vet, Jhonnies kompis håller på att ta fram ip nr .. Så sen då jag får reda på vem det är, upp med fotot-smack- här är idioten!-



Vet du att då du skickade detta FINA mail och jag läste det,ett tag innan hade jag suttit med min dotter i famnen pga att hon mådde jätte dåligt över sitt öga. Hon satt och GRÄT i min famn.. Hon grät av smärta och hon grät pga hon tycker att hon inte har fina ögon!Hon hade så många frågor och vissa kunde jag inte ens ge svar på.. Hon har en ögonsjukdom som gör att hon ALDRIG kan bli frisk på sitt öga. Sen då man suttit med sitt egna barn i famnen som skapats i min mage, och tröstat för att ngt gick"fel" då hon skapades..så får man se detta mail du skickade. Jag tar inte åt mig ska du veta, men det du skrev var lågt och man går inte till personangrepp! Mår du bra efter det du skrev till mig? Varför ens dra upp mitt ex? varför ens dra upp vad han gjorde med mig? att jag skriver si och så om hur lycklig jag är att bara för ngn annan har en annan åsikt så ska jag bli förbannad? att jag äcklar människor? Det är därför många vill umgås med mig då eller?ALLT det du skrev, vart som en extra tyngd för mig. Inte för att jag tar åt mig, nej utan för jag vart chokad det du skrev.. Att man ens har så mkt att skriva till ngn utan att ens våga stå för det.. Det är patetiskt. Jag har inte fiender ska du veta. Och visst det finns människor man inte tycker om, men för den delen ska jag då sitta på facebook, skapa ett fake konto och skriva en hel sida med massa skit för att trycka ner den personen? Nej då skiter man i den bara! Alla kan inte gilla alla.. Och jag anser att om man har så mkt att skriva till ngn då är jag nog intressant för dig! DU är avundsjuk på MITT liv som jag lever. Ja det finns människor som skriver ut på sina statusar eller blogg hur dom bråkar med sin sambo/man/ pojkvän.. JAG gör inte det för jag tycker det är våran privata del.. Jag skriver ut hur lycklig jag är, pga att jag ÄR lycklig!! Och såklart inget förhållande är en dans på rosor. KONSTIGT vore det ifall det var.. Man lär sig ju oftast utav sina tjaffs osv. Det är så sjukt det du skriver! Vem orkar att göra det här?
Hur ovän jag än har varit eller är med ngn så vill jag inte den ngt ont. Varför skulle man? Alla har sina ggr då man bråkar tjaffsar som vänner men oftast går det över.. Men vissa saker går inte att få ogjord.. Så den som skrivit allt detta till mig, när jag får reda på vem det är.. Då kommer jag konfrontera dig. Bara så du vet, spelar ingen roll om du så bor nere i Malmö. Jag KOMMER ATT KOMMA. Jag är glad för mitt liv ska du veta. Jävligt glad. Jag förstår inte mig på människor som är så hemska mot andra faktiskt, jag menar man vet inte vad den personen har JUST DÅ omkring sig, hur den mår osv osv. Tycker det är tragiskt.. Jag har tagit bort min facebook nu för ett tag.. Vet inte om jag ska ha kvar den heller.. Men tills jag bestämt mig får den ligga nere.. Dels för att jag orkar inte med all skit som cirkulerar, allt kodspråk hit och dit där man inte namnger men man MENAR en viss person osv.. Sen för lite andra orsaker. Vi får se helt enkelt..
Men om DU läser detta, så tycker jag du borde vara iaf så rakryggad att du mailar smsar eller ngt till mig att det var du som mailade. Det kommer bli mkt värre då jag får reda på att det var du om du inte erkänt. Erkänner du bevisar du lite iaf att du kan stå upp NU och förklara varför du skrev som du gjorde.

Sen skiter jag totalt i dina ord, allt det du säger lägger jag på samma hög som en katt skiter, och i mina ögon är du en idiot som har så mkt problem hemma att du måste kasta dom på ngn annan.
Sköt dig själv, och skit i andra.


Jag har säkert sårat ngn också på ngt sätt, och det har jag bett om ursäkt för.Men har dock aldrig sjunkit på detta sätt!





Kommentarer
Jenni

Hoppas verkligen att du får reda på vem den där stora idioten är. Vissa verkar ju vara totalt psykiskt störda, och att dom sedan inte kan stå för vad dom tycker är ju bara skrattretande. Man vet inte om man ska skratta, gråta eller bli förbannad på folk som beter sig sådär.. Du borde ju kunna sålla lite själv vem det KAN vara. Det är någon som vet en hel del om dig verkar det som. Kan det inte vara någon av ditt ex släktingar? Du behöver inte svara eller publicera detta. Skrev bara för att brainstorma dig lite. För det du skriver om nu är så jävla LÅGT.

2011-12-14 11:27:20
URL: http://jennisfamilj.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: