Doftar underbart!♥

Jag är TOTALT och då menar jag TOTALT beroende av dessa två. Nivea och palmolive körsbär! Got to have, annars kmr arga Birgitta fram haha.. Nej men jag måste ha Nivea! Dels luktar den GOTT men så bra också!Sen som stora damen har haft eksem av och till sedan bebistiden, och bebis1 har börjat visa sig att hon fått känslig hud hon med.. Så alla dessa krämer från apoteket som är receptbelagda och även utan är ju jätte bra MEN kan man undgå att smeta in dom m alla dessa så är ju det så sköönt! Och NIVEA funkar suuuper BRA! Wohoo, ME HAPPY!

Nu ska jag ta ut ngt annat som doftar gott, nämligen en blåbärs paj! Lille herrn önskade det sig idag tills han kom, såklart han ska få en paj! Och chokladbollar då vi HÄMTAR. Varför inte, det är ju SUPER gott! ellerhur?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: