Dagens ben

Vaknade och hade blodat ner hela sängen.. Reste mig upp på kryckorna, och det bara RANN blod.. Droppade ner till golvet så Jhonnie fick torka efter mig.. var på Vårdcentralen imorse till dr och sjuksyster som fixade nytt omlägg osv... Svärmor hjälpte mig ner, Tack så mkt!!.. Dubbelkollade Jennifer också.. Benet ser inte så bra ut idag.. Huden har börjat lossna lite så dom får stryka på en kräm runt omkring såret som skall stoppa.. Dr har även höjt min antibiotika kur.. till 3 tabletter om dagen.. så ca 900 gr per dag.. Vill bli FRISK NU! :(( Men man kämpar på.. Jennifer var så ledsen inatt, hade säkert ont i huvudet.. Så Jhonnie tog Emilia och Jennifer låg på mitt bröst.. Sen plus mitt ben.. Så det ÄR kämpigt men DET SKA GÅ! .. Grät som en gris igår..Så trött på det onda, jag vill inte ligga.. Jag vill vara uppe med barnen.. städa. Vara ROSIE liksom.. Sen blir jag ledsen för att människor har så förutfattade meningar om jag inte svarar på sms eller ringer nu..:( skickar onda mail osv.. Jag är RÄTT dålig.. så jag orkar inte svara nu..

Så underbara barn.. Stora damen, hon hjälper och stöttar sååå mkt! Hon städade FRIVILLIGT hela köket igår.. Och Lilla herrn han lekte med "knubbisen och Nenniser" som han säger haha.. Han kan inte säga hennes namn så då blir det nenniser eller Vennifer hihi.. Dom är underbara.. Om man inte hade dom, hade man säkert blivit MKT sjukare. Det är för deras skull man VILL VARA uppe på benen ju! Så stora damen ska få ngt RIKTIGT fint som hon ALLTID önskat sig faktiskt. Inte i julklapp nej som TACK present! För hon är GULD!

Men ska även passa på att TACKA för fina sms ni som frågar om ni ska hjälpa med ngt osv.. Verkligen TACK! sånt värmer!
lägger upp ett foto på hur det ser ut idag...
Kram på er..


Kommentarer
mamma

USCH !!! vet precis hur det känns. Krya på dig !

2011-12-19 13:19:29
Ann-Sofie

Men fy!! Förstår verkligen att du har ont. Hoppas att det blir bättre snabbt. Skitjobbigt att gå omkring och ha ont hela tiden. Hoppas att ni får en härlig (och frisk) jul hela familjen. Här uppe i norr så snöar vi in just nu. Ska bli spännande att se om vägen till Albacken är plogad på julafton.. ;)

2011-12-19 13:47:03
Rosie

Sv - mamma. Tack Mami.. Vi ses imorgon.. Hälsa alla på jobbet! Puss Puss



Sv- Ann-sofie, Heeej! Hihi vad glad jag blir att du läser!:D vart lite chokad samtidigt!:D Jaa det ÄR jobbigt för man kan INTE ligga still oavsett hur mkt man vill.. sen har man 11 mån bebisar som är överallt liksom. OJJ!! Aah ingen vinter är som i Norr! Önskar vi kunde fira där, då är det JULKÄNSLA! GOdjul till er också!! Massa kramar!

2011-12-19 21:32:33
Carro

Asså va i helskotta!!! Vad har du för omläggning/förband? Bland det värsta jag sett!



Jag finns fortfarande en trappa snett neråt om du behöver nåt. Kan hjälpa dig med omläggning om du vill, eller får du hjälp på vc med det?



Kram och krya på er!!!

2011-12-20 21:23:59
URL: http://cupofcoffe-x.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: