DAGENS BEN

såhär började det..så liiiitet,

Och såhär ser ut IDAG.

men det ÄR mkt finare.. rodnaden börjar försvinna och det börjar gå åt rätt håll.. Var ner idag också såklart, och dom sa att det är ett av dom värsta fallen under sina 30 år som läkare.. alltså då en mjukdelsinfektion.. Han sa det kunde gått illa med tanke på alla dina symptom du hade osv. Fick ju hugg i bröstkorgen, frossa, yrsel, "förvirrad" vart jag var, tappade balansen.. Men det är väl den där ENVISA viljan man har! att man SKA inte bli sjuk som gör att man inte blir det.. För man stänger av liksom på ngt sätt..

Jahopp.. Här har man städat och då menar jag städat ÖVERALLT! drog fram soffor osv.. dammsög så rent och fint.. Bara liiite kvar nu! Alla mattor ute, dom tar vi in på Fredag kväll då jag ska moppa osv.. För sen på Lördag ska det vara KLART!:D Wiiii.. haha..:D Ska ut imorgon och handla julklappar i forum på morgonen. Sen på Fredag fortsätta lite på morgonen, träffa lillasyster för att åka och shoppa mera.. Längtar. Saknar dig syster!  och sen på em kommer ju Tommy.. ( Jhonnies pappa.) Sen ska vi försöka klämma in hans mormor och morfar också som ville komma då:)) Mkt att stå i kan jag säga , men man njuter för snart är det JUL! har nyss slagit in lite paket! ÄLSKAR att göra det haha.. Aaahh.. i love this feeling.:D

Här får ni ett super fint foto på min älskling då vi handlade julklappar haha!



Melvins skjorta inför Julafton!


Kommentarer
Emma

åh vilken fin skjorta!!

Han kommer vara så fin ! hihi

2011-12-22 10:17:42
URL: http://minaordientext.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: