Då högtiderna kommer...

Tänk på vad mkt man kan göra inför Julen ang dom hemlösa, dåligt ställt m.m... Skänk kläder, gör mat, baka! Allt som du själv tycker är litet räddar ngn stackares själ så den också får en fin julafton..♥ Julen handlar inte bara om att ge julklappar.. Man ska även sprida kärlek och värme, inte bara till sin familj utan också till vänner och behövande. Sträck ut din hand, det kan vara ngn som behöver den en högtid som nu.. Jag kommer iaf göra det. Jag ska skänka kläder, baka och ge en liten skinka! Inte bara till dom olika missionerna som finns..  Nej utan DIREKT också!



Kommentarer
Sandra

Va har du inte hittat den ännu?:O vart kan de vara då? Haha jobs jag vet ang copycats! Blir ju galen!! Haha jobbigt ju. Puss

2011-12-21 12:04:28
URL: http://sandrahoden.blogg.se/
Sandra

Okej :( nej för jag tänkte fråga om jag kunde låna pengar tills på fredag.. Ja jag tänkte göra snart!! För jag måste <3

2011-12-21 15:14:10
URL: http://sandrahoden.blogg.se/
Sandra

Jaha okej:( men det är lungt rosie! Nej vi får pengar på fredag tyvärr..:( de handlar om 300 kr, men ska försöka prata med mamma och pappa igen annars. Jag kan komma snart! :D

2011-12-21 19:20:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: