Bort-med-alla-huvud-monster

Var till Sickla snabbt idag.. Hittade ganska mkt på REAN bland makeup osv. 10-30 Kr. Foundationen brukar jag få kvisslor och finnar av men äsch 30 spänn, bra att ha som extra då tex den andra är slut! Men jag köpte bara lite armband, en mascara o lösfransar.. Tänkte ha köpt lite bodylotion också m.m. men hade såklart inte med mig kortet utan tog med mig endast 200 spänn.. Smart man är ibland! Brukar aldrig ha löst på mig nästan,ok mynt har jag väskan full haha men hittade inte kortet , inte Jhonnies HELLER.och hade bråttom så då roffade jag åt mig det lösa jag hade! men men.. Sen tycker jag inte att det är så mkt SNYGGT på rean eg.. Sen bästa bästa rean kommer i slutet på Januari, början feb tkr JAG.. för då sätter dom ju ner rean tom.. Plockar fram allt det dom MÅSTE bli av med för vårens nyheter osv..;) Men funderar på att åka in igen imorgon och köpa lotion och allt det där smått och gott som fanns.. Bra presenter osv. Med tanke på att man har massor som fyller år ;) sen alltid nice att ha själv ju!
Satt nyss och kikade på min blomma som varit halft DÖD, sen då jag gav den julmust innan jul så har den vuxit, så den är nog en meter lång nu! haha.. Ska fortsätta vattna dom med must hihi..



Dessa nattlampor fick tvillingarna av mamma i Julklapp, Finns på IKEA och kostar 129:-
Jätte bra.. skiftar i olika färger, och sedan laddar man dom under dagen så lyser dom hela natten i princip.. Mjuka och JÄTTE mysiga!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: