Bitch,please. You´ve got more issues than vogue.

Twinsen sover, dom andra är på skola och dagis.. Imorgon är det julavslutning för stora damen! Ska försöka ta mig dit..
Jag KAN gå idag iaf! wiii.. Så det är på bättringsvägen. Tänk vad lite vila kan göra MKT. Jag menar på natten då sover jag ju heela natten, och då märker man hur bra benet blivit. Men så fort jag stått eller gått för mkt då svullnar det upp ner till hälen, och blir sen rött här och där.. så VILA VILA VILA! Har ännu inte sett såret..:/ ska lägga om det snart. Bara det att kompressen hade torkat in i såret inatt så nu har jag blött upp med lite alsolsprit.. Ska snart ner till syster så hon ska kolla igen på det.. Plus hämta ut mitt paket med kläder idag :D DET får mig iaf alltid att må bra hihi.

Snart är det Jul hörrni!..:) Och snart är det NYÅR.. Julen längtar jag till för det är verkligen BARNENS högtid! men nyår.. Ouff det är min och Jhonnies högtid haha..
Ta det lugnt nu i all julstress om ni stressar;) FÖRSÖK att inte göra det. Ta hand om er alrighty?

Ses sen alla gosisar! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: