Beroende av internetshopping?!

Har precis städat massa och är ännu inte klar.. Imorse då jag kom hem efter dagis och skola kollade jag på Jägarna 2.. Den var helt ok.. Men jag har så svårt för svenska filmer det är det.. Men helt ok! Sitter och kollar lite på nätet, har fan blivit beroende att surfa och söka bland kläder och saker haha!hittade bla den här! Tycker den var super söt! 377 :-, LITE för dyrt haha.. Man vill ha snyggt men också BRA pris;) Samma som rean nu efter jul.. Visst man kan hitta massor efter jul men BÄSTA rean tycker JAG är i Januari.. Det är ju då man hittar mkt nedsatta till superlåga priser! Sen efter Jan också.. Risken är väl att det kan vara utplockat men ändå, som förra året jag hittade ju kläder för 15:- sen var det också att var tredje plagg man tog var det halva reapriset.. Sjukt bra pris! VILA, 6 plagg för 99:- oavsett pris. Det gillar vi hihi..:D Nästan gratis ska det vara :P

Nej nu ska jag tvätta my leg.. måste byta förbandet och skiten. Sen städa klart innan kidsen ska hem.:)

Have a nice day sugarpies!




Söt ellerhur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: