Bebo♥

Kommer ihåg den här pirriga känslan så fort han kom igenom dörren.. eller då ngn nämnde hans namn.. Nu kommer Jhonnie! Gullp, en sten i magen haha. Omg vad jag kämpade för att få den killen. 8 månader! Men det var det värt.. Man kan tjaffsa, säga saker man inte menar då man är arg m.m. Som det hör till i ett förhållande, tror bara det gör en starkare såna här små saker. Ngt vi faktiskt gör, det är att sitta ner och prata.. Ikväll tex satt vi ner och pratade om allt! ALLT mellan himmel och jord. Det är verkligen suuper skönt. Och sen det sista han sa innan han pussade mig var" Jag kan inte leva utan dig, du är min bästa vän och trygghet, inte bara för barnen utan för att du är MIN"..Älskade du... Och vart står vi nu ännu? Jo tillsammans. Och det är det som räknas! Min älskade bebo, ♥ Bebi älskar dig så mkt!!

Halloween fest hemma hos mig 2009, här var vi på G näst intill tillsammans!! Så härlig känsla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: