Allt skådespeleri syns oftast igenom

Omg vad det BLÅSER.. Jag och Jhonnie satt inatt, diskuterade lite om hur" världen ska gå under"..Vi tror inte på att det kmr gå under på det sättet som alla gubbar som läser bibeln säger.. Nej utan snarare naturkatastrofer kmr börja att komma hit. Typ till slut kmr vi inte få NGN snö.. Kolla nu, DECEMBER och ingen snö !? STORMAR som skapar kaos här och där.. Vad säger det er? För mig, säger det att det börjar gå galet med allt i atmosfären.. Det kommer säkert bli orkaner osv som i USA här också.. Det här är nog bara början! Läskigt men just the truth tror jag! Vi satt vakna till kl 5 imorse med twinsen, konstigt med tanke på att det lät som ena fönstret skulle komma in i sovrummet? Hemskt..:/ Sen är dom snoriga och tänder på G ;)

Idag blir det ingen REA dag för mig.. min rygg dödar mig. Jag vet inte om jag nämnde i den här nya bloggen el min gamla? att dr trodde det var diskbråck på G.. Iaf nu har den jävla smärtan tillkommit igen! Kan inte ens lyfta upp bebisarna ur sängen. ( men man gör det ju iaf ) Gör så ONT! Så det blir en lugn dag med lite bak och tvättstuga tror jag nog.. Måste tvätta undan lite. Spara lite elpengar hihi.
Tänkte nog åka in imorgon istället.;) Jag tkr det är det bästa då man ser alla röda lappar och verkligen hittar ngt som man dör för! Men den man SKA gå med då det är REA, det är min lillasyster! Jag lovar, den där tjejen hon hittar REA. Då snackar jag inte 70 kr,nej hon hittar typ plagg som kostat 300 nedsatt till 50.. GALNA rea grejjer haha..

Ses sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: