Alla tjejer säger att alla killar är likadana ? vem bad er testa hela högen .

Jahopp, då har man röjt undan det mesta.. Vart heelt svimfärdig förut.. Så man märker inside är man off lite.. Men ska iaf till stora damens avslutning imorgon. Viktigt Viktigt! Dom har sång osv. sånt får man INTE missa som mamma.;)  HUR kan man ta det lugnt då man är en mamma? För mig det blir då jag sover :)

Ikväll så är gubben utsparkad till stora damens säng igen haha. Så jag har Lille herrn i mitten, Stora damen till vänster och sen jag på bredvid Lille herrn då.. Sen bebisarna i sina sängar haha. Men det är mysigt!:D RIKTIGT mysigt.. Har suttit och tänkt på vad jag ska skaffa för morgon julklapp till alla.. Hm.. Säger bara barnens pga dom vuxna kanske läser här;P Lille Herrn ska nog få en motorbåt som låter :D Typ 25 cm lång från BR.. Stora damen ska få en pollypocket väska.. Små bebisarna ska få små nya leksaker som är roliga hihi.. Dom andra som sagt can no tell hihi. Så nu har dom hängt upp sina julstrumpor på dörren :D Ska hänga dom på sängen sen på en liten spik så då dom vaknar ligger det paket där i.. Vi brukar göra som så, alla vaknar - GOD JUUUUL- hahah.. sen kommer dom med sina strumpor till våran säng och där öppnar vi alla tillsammans!:D Älskar den här sammanspelta gemenskapen man har!:D Love it!
Och för MIG handlar det just om DET, gemenskapen, kärleken och värmen som man ska ge till varandra. Jag struntar fullkomligt i om jag inte får ngn julklapp! Jag vill att familjen ska vara samlad.. Det är en varm högtid med massa glädje. Och barnen, ja dom gör man det hela xtra mysigt för! Julgranspyssel, och massa annat.. SÅ Mkt mera än BARA julklappar inför julen. FAKTISKT.:)

Skickar tillbaka mina jeans imorgon, jag ÄLSKADE dom men dom är förstora.. Hade dom liite idag och det blir hängpung i rumpan haha.. Så det är ej så snyggt.. Nix, en stl mindre så blir det GREAT!:D Dom är galet snygga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: