2012

Istället för att lova mig själv träna, sluta äta godis, börja jogga eller ngt sånt som är så vanligt att jag kan göra det närsom eg så skiter jag i sånt dravel! NEJ , jag har bestämt mig för att 2012 ska jag BORT BORT BORT med alla skit energi människor. Såna som suger ens energi.. som får dig att ligga vaken om nätterna! som får dig att må dåligt! Bort med skiten bara!.. FY vad skönt. Har redan börjat lite nu, och det känns bättre och bättre. Man behöver inte ha 10 pers, hellre har jag några som står mig nära och sen thats it. Så slipper man massa problem! Nej jag vill tillbaka till den här Rosie som alltid var glad och struntade i folk! FROM nu ska jag göra det, "blunda" och se dom som faktiskt finns NÄRA!:D


längtar tills imorgon.. Då ska jag få träffa min lillasyster.. Saknat henne jätte mkt. Min älskade syster. Och såklart mosters prinsessa Nora ska med!:D hihi.. Ska bli roligt, har så mkt att prata om!:D


Mosters Prinsessa! Hon är så underbart söt den här lilla tjejen. Kommer bli så galet snygg då hon blir stor tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: