- Varför dricker norrmänen mjölken i affären? - Jag vet inte varför? - För det står - öppnas här på mjölk paketet

Hallojsan alla fågelholkar!

Har haft fullt upp idag så har inte alls haft möjlighet till att update min sida. Luciatåget för lille herrn var sååå fint imorse. Sen efteråt var det fika med bullar och massa gottigt.Så vi var där från 7.15 till ca 9.. Vi satte oss där inne i lekrummet och lekte med barnen.. Och herrn uppskattade det MASSOR kan jag säga. Mysigt.. Familjemys!

Har nyss beställt ännu mera från internet.. kläder, inredning till lgh och massa annat smått och gott. Skönt då man sitter i stillan ro och kan göra det.. Medans huliganerna SOVER.;) Mitt ben är INTE bättre. Det har spridit sig GALET mkt så nu har vi fått börja markera med spritpenna, för blir det värre med feber vilket jag håller på att få, så måste jag åka in.. få dropp med antibiotika.. Det är nämligen risk för blodförgiftning osv. Men änsålänge SKA jag få bort detta själv:)

Hur har ni haft det? Ses sen. Pyssar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: