Underbara känsla!

Den här underbara känslan kan man inte beskriva.. Ni vet själv vad jag pratar om ni som har den.. Men min lycka som jag har, den är oersättlig! Jag känner mig verkligen som EN med Jhonnie nu.. EG ska det inte spela ngn roll.. Men man känner sig mera närmare varandra på ngt sätt.. Han tkr också det.. Man är lite som "ihop pusslad" på ett annat sätt.. Konstigt eg vad en RING kan göra mkt.. Man blir en familj på ett annat sätt.. Lite som man faktiskt valt att göra ett STORT steg med varandra..  Oooh vad jag älskar Honom.. Han är mitt allt! Och jag vill verkligen dela vartendaste steg och andetag i hela mitt liv med honom.. Det känns som mitt liv har förvandlats från en hemsk saga till en askungensaga! FAKTISKT.. Jag fick en man som jag alltid drömt om hur han SKA vara.. Den där kärleken som finns mellan oss som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva.. En man som ÄLSKAR sin kvinna och inte är rädd för att visa det.. som finns för oss som en MAN ska göra. Jag kommer kämpa för min familj och för min man, blod svett och tårar om det skall behövas! För nu har jag det liv jag vill leva,man kämpar i uppgångar, nergångar med varandra.. Finns där OAVSETT för varandra.. Som det SKA vara..!såå GLAD!

Sen igår tog Jennifer sitt första steg hihi.. Så idag knatar hon och går lite varstans då man sätter sig ner haha.. Så jäkla söööt!:D Nej det var lite snackis ifrån mig. Nu ska jag ta och städa, göra lite gottigt till min älskling, pussas med alla underbara barn. Puss o kram till er alla, och massssssa kärlek! Ta hand om er..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: