TRE DAGENS??

Ni är lite dåliga på att kommentera tycker jag! Jag VET ju att ni läser, ok kommentera inte allt men en kommentar då och då skadar inte! Ellerhur;) Jag tänkte jag har ju nu DAGENS CITAT, som jag fick mess tom att det var önskemål hihi. Tänkte om jag skulle ha två till som är dagens. VAD vill NI ha för dagens? DAGENS FOTO? DAGENS MUSIK? DAGENS OUTFIT? DAGENS MIDDAG? DAGENS TVPGRM? KOMMENTERA och säg, så kommer det här bli riktigt bra!:D Jag känner mig sjukt taggad nuförtiden att skriva, och det kommer inte att minskas då min mammaledighet tar slut.. Nej jag tänker köra seriöst på min blogg nu!

Men lite mera gensvar vill man nog ha ;) En sak som jag försöker att fixa men måste fixa till det här med både kamera och mobil är att jag kommer ha massa foton framöver! För det är sjukt roligt att läsa då;) Men det kommer lite senare, för just nu krånglar det mkt.. Sen som sagt min blogg är just nu under min lillasysters fingrar hehe, hon håller på att fixa till den. Bara det att jag måste också få fingrarna ur min röv att säga till henne HUR jag vill ha :D Ska försöka fixa det ikväll! Men kom igen nu, nu är det upp till er att få bestämma lite vad ni vill se här! Vill ni inte skriva erat namn? Skriv anonymt då!:D

Let´s Rock people!:D

/






Kommentarer
anonym

Du kan ju ha dagens köp eller tips, såg mycket underkläder där uppe. Lägg till ett klädesplagg varje dag som du vill köpa!

Och tipsa mycket! Det är alltid kul!

Lycka till, du har en väldigt fin blogg!

2012-01-11 20:09:03
Nathalie

Första och enda gången jag är inne på din blogg...men hey - jag kommenterade iaf

2012-01-12 01:10:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: