Ta inte dina nära och kära förgivet, visa att du bryr dig istället!

Ja vad är eg det? Att man trots allt, hur mkt man än försöker att inte få "huvudvärk" så får man det iaf? Jag tänker att allt har sitt stopp eg. Visst jag är snäll osv osv, men allt har ett stopp. Och då jag får NOG då får jag NOG.. Då spelar det ingen roll hur mkt man slickar röv för mig, och jag vill inte ha rövslickande efter mig.. Jag vill ha äkta vara som VILL vara där med mig genom livet.. varför bara ge då man inte får ngt tillbaka? Varför tillåta att ngn bara spelar ett spel med din givmildhet och kärlek? Nej man är mkt mera värd än så, LIVET är mkt mera värd än så. Får man inte ngt tillbaka, nu menar jag inte i materiella ting nej utan det kan vara ord, hur man beter sig som vän osv. Varför ens ödsla tiden på en sån människa då det finns många andra som kanske vill ha din uppmärksamhet och kärlek som VILL ta del av ditt liv på ett fint sätt,  men inte får den?
/






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: