Små sura




Alltså har alla tjejer mens 24 eller ? haha.. Jisses alltså! Tycker den ena efter den andra verkar så SUR! ryck upp er, ta ngt gott att tugga på , LE och sluta vara så sura hela tiden! Såklart jag har också mina dagar MEN herregud.. " jag läste det" jag såg det" eller jag fick inte sms av dig" osv.. Då kan vi snacka på Felicias ålder va? Kom igen nuu! SLUTA VARA SÅ SUR OCH NEGATIVA. Skit i vad andra säger, skit i vad andra läser, skit i vad andra skriver! Mind your own fucking buisness och om du vet, du inte vill ha ngt eller inte HAR ngt med den buisnessen att göra, FUCK it then! Skit i det? Eller??? Den enda som mår dåligt är DU SJÄLV.. Tänk alltid på hur du själv ska må i första hand. Sen skit i allt annat. Dra inte heller förhastade slutsatser! Om ngn kollar på dig, betyder inte det att den vill mörda dig liksom, kan vara för att du själv kollar.. Om ngn står och snackar med sin vän, kanske dom pratar om ngt annat behöver inte heller vara om just dig.. Man har så lätt som människa att ta åt sig.. Jag vet, jag själv har också varit känslosam på sånt förut.. Men om man tänker efter och tänker hur man SJÄLV tittar eller pratar så klarnar det rätt snabbt.. Visst?

Fan vad mysig kväll det var ikväll.. Jhonnies kompis med tjej kom över och vi fikade massa, barnen hoppade upp och ner på dom hahah.. Och gissa vaaaaad:D Dom vet om en FYRA! så vi ska kolla på den nu i veckan.. Och ja det är här i Fisksätra. Men what to do? Vi har inte tagit den ännu så antingen lägger man på speeden och försöker fixa en annan lgh ngn annanstans och om det ej går, då tar vi denna.:) Sköööönt det skulle vara! Ni anar inte hur trångt detta känns nu alltså. allra helst för Felicia som måste ha ett eget rum.. Hon börjar bli stor tjej nu.. Vi har suttit och bestämt hur vi ska inreda hennes rum hihi.: Och det är INTE ngra prinsess saker osv där inte, " det är för småbarn" haha.. nej det är väldigt stilrent om jag får säga!:D Ska bli sååååå nice!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: