Släpp pattarna fria!

Ja fy fan vad skönt det är att släppa ut dom rackarna, ingen bh är nog det bästa! Idag har det varit - bara- vara - dagen! Och det är så skönt! Brösten är fria, en slapp tröja och inget mera! Sen springer man omkring så avslappnad hela dagen, ibland får man sig en slap in the face av boobisarna som hänger så fint avslappnat hahaha. Nej men man behöver såna dagar! min älskade sambo har fixat både lämning och hämtning på skola samt dagis! Jag var hemma med dom små tvilling huliganerna som undrade vad mamma hade under tröjan haha! Ena dagen glada boobisar andra dagar trötta boobisar! Dom är lite som mitt humör kan vara, ena dagen uppåt andra dagen neråt haha.:D
Arma barn, kommer få men för livet då dom kryper under tröjan och ser det dom ser! haha.. Nej så hemskt är det inte, men lite piffighet skulle inte skada ;)



Håller på att fixa en kamera av min mammas sambo iaf. Vill lägga in massa med foton osv.. Visste ni btw att jag har gått en fotokurs då jag var 16 år ngt.. fotade, framkallade, tog fram ljuset och allt detta! Intressant till max var det! Skriva och fota, det är en av mina passioner. Vart passar det bättre då än i min blogg?:D

MEN MEN MEN, jag skrev ett inlägg imorse om vad NI vill ha för DAGENS? kommentera annars väljer jag det själv! Mkt roligare om ni väljer eftersom det är ni som läser hihi! Annars blir det: Dagens citat. Dagens goding ( på vilken människa som helst i min närvaro el ngn annan som man inte känner också! ) Dagens foto. Vad säger ni om DET?
/

Kommentarer
Lalleh

hahahhaha älskar att du vågar att skriva om boobisarna! XD



sv; men ja, verkligen! :D

2012-01-11 20:16:27
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
SOCKERLOLLO

Hahhaha fyfn va skönt med tuttarna! :D ... har du stora tutta eller? Ja funderar på sillisar alltså... hehe



Sv; Åh tack sötnos! :D blir så glad, ja men ja lägger till dig ändå för jag gillar din blogg, så får du hojta när du skaffar bloglovin helt enkelt.. i'll remind u ;-) Har lagt till dig nu btw =)

2012-01-11 20:18:09
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :)

2012-01-11 20:20:56
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: