Peace motherfucker!

Tänkte skriva lite snabbt, har så mkt nu så man hinner knappt sitta vid datorn ngt.. Men fick sms idag" Hallååå, blogga då, din blogg är som aftonbladet för mig " hahahah.:D Gullig du är ! Mitt i allt så hjälper jag en vän just nu.. Som verkligen behöver mig 24.. dag som natt. Och såklart finns jag där för henne. Det hon går igenom är ngt som det skär i mitt hjärta. :((

Men hur som helst, vad ska ni göra imorgon?=) Själv ska jag först iväg med min väninna på ett ärende. Sen kommer det gäster på kvällen, så då blir det blåbärspaj och massa annat smaskens till lite film mys med dom!:D hihi.. Kommer bli mysigt! Kikade in i forum idag också, gick in på lindex och ville byta lite kläder.. Så såg jag till min FASA att min fd chef nu är i forum.. hon befann sig i Högdalen då jag jobbade för dom..Detta var dock år 2003, men iaf, MARKATTA! Usch.. Hittade lite smått och gott faktiskt.. Felicia var ju med så vi hittade lite smycken åt oss båda hihi..
Min stora vackra tjej, så underbart att umgås med henne! Det där kommer bli som jag och mamma vart och är, två bästa vänner!:) Älskar dig mamma!

Vi satt och snicksnackade lite förut jag och en väninna i telefonen, som vi gjort större delen av dagen hehe.. Men faktiskt vad förundrad man blir på vissa människor? Som man tror sig ha nära men inte kan glädjas åt ngt så stort som tex att vi har förlovat oss? DET är en stor sak som man borde glädjas åt TYCKER JAG.. IAF om man är nära varandra. Sen märker man på ett eller annat sätt att den INTE gör det? Men det säger ju rätt mkt om man inte gör det också. Ellerhur? och vem bryr sig eg.. faktiskt så orkar man liksom inte längre tänka på den och den och den.. men såklart fast man inte VILL bry sig så poppar det upp som popcorn i huvudet då och då.. Tror inte DET handlar om hurvida man rensar eller inte, för sina tankar och funderingar har man alltid kvar.. OCH känslor.. man måste bara lära sig att sortera bort det så man inte mår dåligt av det.. Och på ngt sätt, så då jag tänker på MITT sätt, så har det börjat kännas mkt mkt bättre.. Men fuck that, huvudsaken är att jag har min älskling och barnen som mår underbart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: