Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta..

Det är KALLT ute.. hahahahha alltså barn är så ROLIGA! Melvin då vi var på Mc donalds häromdagen och jag satt och åt, tog precis en tugga och öppnade munnen så säger han: "Vilken STOR mun du har" hahahahahahahah Eller igår då jag hade duschat" ÅÅhh lilla mamma, vilka fina tutter ( JA tuttER) du har" HAHAHAHAHHA.. Alltså denna lilla pojke kläcker ur sig saker varje dag som man bara dör för ! haha.. Så underbart bäst. Ska skriva upp allt han säger, gjorde ju det med Felicia också och det är så roligt att läsa dom! Som hon sa ang då Melvin låg i magen" Jag tror bebis kommer kl två." - Ok vad kul sa jag-  " mm fast om vi inte vill ha honom så kan vi lämna tillbaka han på Åhléns" hahaha..:D Eller då hon borstade tänderna och fes," Ojj en geting i bumpi ( rumpan ) " hahahah..:D

Vart klar med alla julsaker inatt. Wohooo! Så jävla skönt!.. Emilia sov hela natten trots hon är snorig som niagra fallet.. Jennifer som är helt FRISK, har fått för sig som då jag var liten tydligen :P att vakna kl 00 och vara vaken till 02 och LEKA.;) Spelar ingen roll hur mkt man ligger i sängen osv osv då blir det värre, och väcker Emilia.. så upp och lek, sen zznark! haha..:D Men men perioder med ALLT eg. Efter det ena kommer ju det endra. Vart sjukt nöjd med mitt vardagsrums fönster, ska slänga upp ett foto då det blivit lite mörkare ute, för vill ni ska se belysningen osv som vart så klockrent! Och nu skulle vi haft våran soffa bara!! Fan.. Vi ska köpa en ifrån Chilli eller från solna.. JUMBO divan soffa haha.. kommer bli as snyggt! Sen ska ni få se mina örhängen som jag köpte sist, Jag älskar dom! Jag är så petig på sånt, hittar oftast inte ngt som jag känner 110 för.. Men dessa.. Mm true 110.

Nix går inte att sitta här inte, ska bära ner allt i förrådet osv. Ska troligtvis träffa min väninna snabbt..:( *stackars* Sen ta hand om min kära mami lite :))
Älskar att umgås med henne.. Vi skrattar och har så jävla roligt! Har alltid varit så faktiskt.

c u alla kramgoa!



Men vi fundererar på att antingen köpa den nu, eller så väntar vi och tar den då vi fått en 4a så slipper vi släpa den hit och dit.;) Vi får se om vi kan hålla oss haha..

den här är också jävligt snygg! RENT mode.. Kika runt är ett måste innan vi bestämmer oss iaf!

DEN HÄR, har galet breda dynor vilket vi behöver också med tanke på att Jhonnie är så lång..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: