It´s time for tattoooos!

Japp true true, men vart fan jag ska ha dom är en annan femma. Har bestämt den ena tatueringen 110 och det blir liksom OVANPÅ nyckelbenet. Förstår ni vad jag menar? Inte under utan ovanpå den tjocka leden som leds upp till halsen? hahah.. Svårt och förklara och jag vet inte ens vad det kallas där?! Aja men där ska jag ha ena.. men SEN, Hmmm ska jag ha snett på underarmen, överarmen där bak på ryggen? Hm... Jag ska iaf ha en symbol på ngt skulderblad eller vaden! Och det kommer bli så katt! I know it!
vill inte det ska se för mkt ut på "framsidan" av kroppen.. då ser det bara kladdigt ut och det är inte snyggt tkr jag.. Får se hm..Eftersom det är for life så måste jag känna och det SKA se snyggt ut 110! Sen är ju frågan vart man ska göra, ÄNNU EN GÅNG!... Martin som gjorde Felicia och Melvin på mig han bor inte kvar.. 300 spänn?! Min kompis kille men iaf! Hm.. Så vi får se. Har fått lite tips på olika men måste nästan se in real life på dom som gjort osv.. Vet ni vad som är så snyggt, då man tatuerar in på benet som ett halsband och sen hänger liksom själva kedjan! Galet snyggt.. Tror jag hade en sån bild förut i ett inlägg..

Men detta är ngt "projekt" som bör startas nu snart anyway! längtar som en galning! :D Och såklart kommer jag visa för er här sen!

HÄR är en bild på hur jag ska ha ena tatueringen som jag bestämt 110. Så jävla bra kommer det bli!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: