I don´t need words to express..I don´t need tears to shed..i don´t need to ask for a smile..Or a hand to hold me..All i need is to be your friend forever!!♥♥♥

♥♥♥ Fan Ramona vad jag SAKNAR dig.. Jag ÄLSKAR DIG!! ♥♥♥förstår du det! Jag satt och pratade med Jhonnie iförrgår.. Han låg på "sin" soffa och jag på "min".. Sen började vi prata rent allmänt om vänner.. Och jag kom in på hur mkt jag älskar dig och hur mkt jag VET att jag kan lita på dig.. Jag skulle kunna ge mitt liv i din hand.. Och hur mkt du funnits där.. Gråtit, skrattat, kramar, kräks haha.. Du var med tom då jag gjorde ultraljudet och fick reda på att det var tvillingar, sen var vi så glada och uppspelta att en stackars cyklist höll på att bli överkörd! hahahah.. Du kommer alltid ha mig som din skugga.. Din skyddande skugga. Vad det än gäller, då du är ledsen, glad, bekymmersam.. så FINNS JAG DÄR.. Jag kommer sitta på din axel tills jag lämnar detta liv. Har du ont, så har jag ont.. Är du glad så är jag glad.. Jag är din andra hälft som känner det du känner och förstår dig till max! Vet du att jag tänker på dig hela tiden.. Lika mycket som jag tänker på Jhonnie fast jag BOR med honom.. Jag tänker på er två, då jag vaknar, innan jag somnar, då jag städar, då jag diskar, då jag skurar, då jag skiter haha.. JÄMT! Det är för att jag älskar er så in i helvete mycket!


Så mkt fina minnen.. " Roossiiii" HAHAHAHAH USCH. :D Eller då jag träffade Jhonnie och herregud vilken resa, men du var med på den!.. Skulle åka in till stan och gå ut med din syster, kmr du ihåg? Sen ändrade jag mig inne vid slussen, köpte grillmat, godis osv och åkte hem till dig istället hahah. Eller "godis" som alltid stog och kollade bakom godispåsarna på ICA hahahah.. Äckel.. Jag gör allt för dig ! Vi delar på så mkt, vi är som en dagbok för varandra.. Sen har vi ett lås på den här dagboken och INGEN kan låsa upp den. För bara vi kan öppna, läsa för varandra eller fylla i mera för varje blad.. DET är speciellt! Jag får ont i hjärtat då jag skriver, för jag saknar dig så mkt.. Vi måste hitta på ngt, du och jag för en kväll.. For old times.. Jag kommer alltid behöva dig i mitt liv. Kommer alltid behöva ha ditt namn i mitt hjärta för att må bra.. Jag måste ha dig i mitt liv, annars är det ngt som fattas. Du är min förebild, min styrka och min själ.. Den dagen vi såg varandra på öppna förskolan för snart 7 år sedan, det var starten på ett liv tillsammans som två bästa vänner livet ut.


Ramona..♥♥♥

Kommentarer
Ramona

Love you Rosie <3 <3

2012-01-04 21:23:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: