Helluuu

Hallojsan people! Har inte kunnat skriva så mkt pga det är så mkt som sker..:)) Sen eftersom datan varit upptagen så har jag inte kunnat ens på kvällarna haha.. Men såå igår tog jag fram min gamla bärbara och kopplade upp mig, Wohoooo!! It´s working! haha.. Bara att det är lite streck på skärmen, men det funkar!:D

Kommer att skriva lite senare idag. FULLT Upp kan jag säga ;) Båda barnen är lediga ifrån skola och dagis, vad betyder det? FIGHT haha..:D Så det blir massa lek ute som vanligt. Han måste ut VARJE dag annars klättrar han på väggarna! vad tkr ni om designen som min lillasyster håller på att fixar åt mig då? Nice visst:D  Tänkte fixa till bloggen eftersom många faktiskt TYCKER OM att läsa den så ska den ju även vara trevlig att komma till! Mera foton, snygg design osv! ;) Det kmr bli BRA ! Kan passa på att fråga, är det ngt speciellt ni vill att jag ska skriva mera om? Sug på den karamellen tills jag kommer tillbaka, sen får ni spotta ut den och berätta haha!:D Varför bloggar man eg? Jag vet inte varför just andra gör det.. Men om jag går till mig själv.. Vet att jag nämnt detta tidigare MEN det är för jag älskar att skriva..Älskar att skriva av mig osv..Tycker det är skönt att släppa ut tankarna i form av ord. Ibland kan det även bli personligt, dock inte namngett men det är för just DÅ är det mina tankar. Och vad sa jag förut? Välkommen till mina innersta tankar.
Älskar att ge inspiration och tips till människor. Om jag kan nå ut till ngn, då gör det mig glad och varm i hjärtat! Som jag sagt förut, man kanske räddar ngns dag just den dagen då man skriver! Man vet aldrig.

Så iaf, ni som är intresserade av att få en snygg design, och ändå tänkt betala till ngn annan! säg till mig så får ni kontaktuppgifter till min lillasyster. Sen får ni kontakta henne för kostnad osv.;)

C u later!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: