Godmorgoooon!

Hoppas ni får en fin Tisdag!!:D Jag möblerade om igår inne i sovrummet.: Såååå fint hihi.. älskar att ändra saker och ting, inreda och allt sånt!:D LÄNGTAR tills vi får en 4a.. Håller på att kika runt. För HELST vill vi ha kanske en station ifrån osv.. området är det inget fel på här MEN alla människor som typ käkar på varandra, som ska snoka, snacka skit dom tar död på en! Dom finns överallt såklart, men här är det så litet också så då blir det värre såklart! Men vi får se! Man vet aldrig vart det bär an.. Fiskis, igelboda, Saltsjö Järla.. We will see!:D Nu måste jag do the makeup!Bye

C u!

Kommentarer
Mamma

Rosie ! du skriver om relation mor och dotter................kan bara säga att det finns inget som värme.r hjärtat så mycket av att vara mamma. Men det är en upplevelse som inte går att beskriva när jag varit med på olika resor, både roliga , sorgliga och hemska. Då känner man närheten och förtroendet som dotter/mamma-vän.

Kram Mamma.



2012-01-04 10:29:45
Mamma

Rosie ! du skriver om relation mor och dotter................kan bara säga att det finns inget som värme.r hjärtat så mycket av att vara mamma. Men det är en upplevelse som inte går att beskriva när jag varit med på olika resor, både roliga , sorgliga och hemska. Då känner man närheten och förtroendet som dotter/mamma-vän.

Kram Mamma.



2012-01-04 10:30:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: