Genom att visa människor tillit, lockar du fram deras goda sidor.

Vad skönt det är att bara kunna knata över till ngn väninna om man känner för det, att man bor så nära menar jag! Som i Lördags, Jhonnie satt med sin kompis osv.. Sen kl 00 kände jag nej jag var inte ens trött! GALET uttråkad bara.. Så hade jag ändå suttit och messat med en kompis som bor på Harrgatan.. Äsch kom över hit då messade hon. Sagt och gjort kl 00.30 var jag hos henne haha.. så satt vi där, käkade godis, drack Cola och snackade massa skit :D Så jävla skönt att ha ngn så nära! Satt till kl 04! Det är det jag menar med att man ska uppskatta även dom små sakerna! Inte ta för givet osv.. en sån sak kan göra att man får tusen mera energi än om jag inte hade haft henne så nära tex.. Att man kan göra spontana saker närsom! Oavsett om du har 1 eller 4 barn.. Där handlar det ju mycket om hurvida mannen hjälper till ;)

Sen det här att människor drar sina slutsatser.. hm ja det är ju alltid något som kommer vara ett dilemma tror jag.. Varför inte glädjas åt andras lycka? att glädjas att det går bra för den ena eller andra.. Och vill man inte det, varför ska man ens kasta massa smörja så den blir ledsen.. Det är ju inte ett dugg snällt! Jag menar om någon vill skrika ut sin lycka, den behöver väl inte ljuga för det? Och om den ljuger, skryter eller vad den nu gör som ngn anser, låt den göra det då! Det har man inte med att göra som individ eg! Jag själv fick höra för ngn månad sedan att jag ljög osv bara för att jag skrev ofta hur lycklig jag var då jag inte var det förut.. Men det här är ju mitt nya liv! Det är skillnad på att skriva för att man VILL folk ska tro än att skriva för att man ÄR lycklig. Men eg, det är mitt liv och min framtid. Var och en ska ju få leva sitt egna liv. Dåtiden är dåtiden, och inget som jag tar med mig iaf. För jag lever ju mitt liv nu som jag alltid drömt om.. Så varför ska jag ens blicka bakåt? Jag blickar framåt och njuter av varenda dag som går istället..

Små små saker som gör att man mår bra själv som person.. Det är viktigt sånt där. För vi alla ska leva tillsammans i många många år. Och då måste man nog ändra sitt tankesätt om man inte vill bli alldeles sur och nergången av negativa tankar! Var glad och gläds åt det ni har.. titta omkring er, ni har era underbara barn om ni har några dvs. man, sambo, pojkvän, dina vänner, eran familj! Alla har NGT som man gläds åt och är tacksam för. Open your mind, börja skratta mera och släpp in syre i själen! Radera allt som får dig att må dåligt. Det är inte värt ens att ge en tanke åt det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: