Förlovningspresent

Haha! Jag fattade verkligen inte min och Jhonnies förlovningspresent utav mamma?.. Vi fick ju en stor bukett med blommor och sen en helkväll tillsammans ute osv så hon kommer hit och är med barnen..  Hon sa igår, men det blir väl bra att ni går ut och käkar och på bio osv.. Aah sa jag det blir nice. Sen hon ba eller.. blir du inte glad? för vadå sa jag? Att du ska sitta här m barnen? Såklart jag blir! Det är guld av dig. Hon säger, Neeej ni ska ju FÅ bio OCH middag på restaurang av oss som present! hahahaha.. Omg! Jag älskar dig sååååå mycket mamma! TACK TACK TACK TACK TACK!!!! Världens bästa mamma! Som nu kom hon uppifrån ICA och hade spontant köpt blöjor, desserter,typ 2 påsar från ICA bara för HON VILL! Jag har nog fått detta efter min kära mor, att man vill ge saker från hjärtat men förväntar sig INGET i retur.. Man ger för att man vill osv.. Generös!.. Mkt fina egenskaper jag fått utav henne.. Min älskade mamma.<3

Älskar dig Svea Gunnel Elisabeth! Du är verkligen min bästa vän och kommer alltid vara.Två bästa vänner! Skrattar, gråter, tjaffsar men oavsett så är vi alltid MOR OCH DOTTER som alltid finns för varandra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: