2012-01-01

Till och börja med måste jag säga, GRATTIS  PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas du får en mysig dag.:)

Så har vi äntligen förlovat oss! Jag fick rysningar, gåshud och tårögd på samma gång igår.. Det var så himla fint.. Tack för alla era fina sms! Där kände man verkligen er kärlek, ni är så underbara.

Då han tog sin ring och satte den på mitt finger, så hade jag lust att gråta.. För jag älskar Jhonnie så mkt. Och vi är FORTF samma par MEN här sitter jag med en man, som var TOTALT emot , flickvän, barn och förlovning överhuvudtaget! Och NU sambo, barn och förlovad.. Jag är LYCKLIG! Han ger mig ALLT det jag behöver. Och vi är en FAMILJ! Vi har genomgått mkt tillsammans, som bara gjort oss starkare. Det är verkligen Rosie och Jhonnie, och han är min älskade man.





Kommentarer
Sofie

Gud så fint! Grattis än en gång! Är så glada för er skull!

2012-01-01 15:19:22
Emma

Låter hur fint som helst!! Ni är så fina !,

och som sagt ni kommer att klara er igenom ALLT!!

Grattis återigen ni fina <3

2012-01-01 15:49:58
URL: http://minaordientext.blogg.se/
Rosie

TACK SÅ MKT tjejer!! Jätte tack!! Puss o kram!!

2012-01-01 20:27:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: