You can give up, let yourself go... or grit your teeth and hang on like stupid people do.

Vart ingen lek idag med Terese och barnen!:( Lille herrn skulle ju ha varit hemma pga han har varit lite sjuk. Så jag tänkte köra en tjejdag.. Men så insjuknade stora damen idag och hennes lilla tjej var också galet förkyld..Så det blev hemma dag.. Då tjejerna sov, så jag och lille herrn tog fram lite chips m dipp och myste framför en film:) Mysigt det med! Hörs sen, måste fixa lite saker.

Och DU älskade vän, vet du hur GLAD jag blir varje gång jag får sms av dig? Vi MÅSTE ses snart så jag får snussa på din lilla prins! Han är ju så GALET SÖT!;) Tar det då alla är på skola och dagis så vi kan umgås bara med bebisarna hihi! Då blir det en riktigt BEBIS dag utan att ngn ska bli svartsjuk på dom små hihi.:)) Love You!





Kommentarer
petra- mamma till tvillingar

Nej kidsen fick sig en liten släng av kräksjukan.. men gick över ganska fort.

Ni då?

2011-11-27 21:34:04
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: