Tävling.

Jag skulle ju ha berättat om tävlingen men har glömt bort det.. Tänkte ha en liten tävling iaf. 2 dagar INNAN tävlingen börjar kommer jag berätta HUR den går till och NÄR den avslutas osv osv. Den fråga jag kommer ställa, då är det den som svarar FÖRST och RÄTT som vinner lilla korgen. Är det fel svar, så går frågan vidare till nr 2 som svarat! ok? Så håll utkik för dagen börjar närma sig ;))




ENLIGT aftonbladet så avslöjar detta relationen. Håller ni med? Jag vet inte riktigt om JAG gör det faktiskt. haha.. jag menar, om det blir galet varmt, man vill ha EGET täcke osv osv. då handlar det ju inte om att vara självständig? Vi sover lite hur som helst, beroende för hur man känner just den kvällen!

Nu ska jag göra ett svanhopp in i bingen och SOVA. Ikväll sover twinsen lugnt. NICE!

Ses imorgon då? Godnatt, sovgott och dröm fina drömmar- det sa alltid jag och min mamma till varandra då jag var liten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: