Tatuering!

Så svårt att bestämma mig! Jag ska tatuera mig snart, har bestämt en symbol jag ska tatuera in på ovanför nyckelbenet intill halsen typ. MEN tvillingarnas namn är jag osäker, vill ju ha dom på armen som dom andra två barnen.. Deras namn har jag på höger arm..Men överarmen eller underarmen, snett eller rakt hm.. Får fundera vidare på det. Stora damen och lille herrn´s tatuering är jag grymt nöjd med, den kostade 300 spänn bara haha. Och det var min kompis kille som gjorde. Och den är verkligen SUPER FIN. + att svarta färgen är fortf kolsvart!

Jag har två alternativ vem jag ska tatuera mig hos men kollar ändå runt liksom..  Har ni ngt tips på ngn BRA med BRA priser så säg till! Dom jag ska tatuera mig hos nu så tar ena 1500:- för en sittning och den andra 900:-. För allt jag ska göra! Men eftersom det är for life, så vill man ha ngn som är BÄST på det han/hon gör!

Hittade den här bilden på Google, det där är så GALET snyggt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: