Sista inlägget!

Lite roligt är det ALLA min systers 6 barn har kallat mig för NENNA. Och sen nu dom här dagarna så har bebis1 ropat massor mamma mamma som hon brukar men sen har det övergått till Nenne nenne och jag tänkte det var Nenenee osv som dom brukar få till men så ikväll kom det, Nennaaa.. Det betyder ju ngt, men kmr INTE ihåg vilket språk det var.. kommer ihåg att jag hörde det på tvn..=)  Men iaf lite roligt är det.. Så jag är väl mera en NENNA än Rosie då antar jag haha. Lille herrn är ju så DUKTIG, " jag ska bara räkna på din mobil mamma" sen har han suttit och ring till massa folk, gjort inställningar för vissa prgrm..haha.Ååh våra grannar mittemot oss har fått en SON för tre dagar sedan!! Så dom ville komma över osv om det var ngt som dom undrade över osv. Såklart får dom! Vem vill INTE hjälpa med bebisar?! Så imorgon ska jag köpa lite bebiskläder och blommor! Mysigt!

Nu ska jag sooova.:) Hoppas ni får en trevlig helg, det ska vi ha iaf.

Ger lite nattmusik också. Over "n" out! Peace.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: