♥♥♥ Ramona... ♥♥♥

Satt i köket, efter den längsta dagen kändes det som.. Man kände sig så ledsen pga olika saker. Och JA jag satt och grät.. Så besviken och sen så ARG..Folk anar inte hur jag har mått heller under vissa perioder.. Jag har gått sönder inombords.. Och det var mkt saker som spelade upp sig i huvudet. Och det var inte bara pga det "tjaffs" som varit mellan mig och några personer.. Nej utan mkt annat. Det är för mkt ibland. Men det är väldigt privat så det kan jag inte ta upp. Mer än att vissa dagar pga det här så känns det som om ngn kramar sönder mitt hjärta, mitt inre och jag går sönder. Känns som om ALLT ska komma samtidigt just nu...Men sen plingade det till på mobilen, och jag fick ett så fint sms som fick MIG att gråta ännu mera.. För det var ett sånt fint sms jag fick av min väninna Ramona. Min BÄSTA BÄSTA älskade Ramona.. Det gick rakt in i hjärtat och jag bara kände FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG! Hon är som en ängel, som skickar just då det känns som mest tungt.. Dina ord i smset var som att jag bara kunde springa via skogen DIREKT till dig bara för att få vara dig nära! Jag känder att oavsett VAD, så har jag alltid DIG!! TACK för ditt underbara sms!! Vi träffas knappt, fast vi bor en station ifrån varandra.. Vi har våra familjer, våra vardagsbestyr så vi hinner faktiskt inte.. Men då vi gör, är det som om vi träffats varje dag.. Vi pratar om ALLT.. Inget är konstigt och det bästa av allt.. VI VET ATT VI FINNS DÄR OAVSETT! Den här kvinnan, är mitt allt. Hon vet så mkt om mig, hon kan mig som en bok som inte ens ngn i min familj vet. HON är min dagbok.. Och jag kan också mkt om henne, och vet mkt. VI är slutna som musslor och bara vi vet.. Jag behöver inte lägga upp massa foton på henne och mig, för dom fotona vi har är våra.. fotona vi har är dom vi har i vårat huvud. Vi har så mkt minnen tillsammans och det är faktiskt privat.. Ngt som bara vi ska dela.. Jag kan tala om för hela världen hur mkt jag älskar henne! för det gör jag! Men vissa saker är det bara hon och jag som förstår, bara hon och jag som vet om.. och så kmr det förbli. Jag gör allt för henne. Den som gör henne illa, gör även mig illa. Hon är en del av mig som jag inte kan leva utan!
Ditt sms gjorde att jag bara kände att nej vet du vad, jag skiter i allt som är runtomkring, om det är tjaffs med ngn, om ngt är konstigt hit och dit. Vilka problem jag än har så tänker jag på henne. För HON ger mig alltid svar, ger mig alltid styrka! Sålänge jag har DIG behöver jag inte ngt annat faktiskt. Bara du kan få mig att skratta som du gör. Vi går in på vårat 7e år,  För du är min klippa, du och jag är enade hela livet.. Jag älskar dig som om du vore mitt egna kött och blod.
Bästa vän, min älskade älskade fina Ramona! Äkta vänskap livet ut.







Kommentarer
Ramona

Du är bäst <3 <3 <3

2011-12-01 01:13:41
Rosie

Det är Du som är det vännen!! Mitt hjärta.

2011-12-01 07:46:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: