Once we get into combat, they only people you can trust is yourself and the fella next to you.

Säger Godnatt till er alla nu! Har precis haft ett otroligt givande samtal med Terese! Vi är så otroligt LIKA! med lika förflutet, lika händelser som händer efteråt, lika tankar. Ja det är såå skönt att bolla tankar med henne pga hon FÖRSTÅR verkligen ALLT. Pga sitt egna dåtida liv! Hon förstår alla dessa känslor som kommer och går osv.. Det är skönt. + att hon har såå lätt för att skratta! Det gillar vi mkt :)) Vi ska börja promenera på kvällarna nu då vi får tid över, bolla lite tankar och bara andas - ej- barnskrik-byta blöja-trots-luft! ;) det är skönt.

Nu ska jag lägga mig, börjar känna mig dålig! Fy.. HATAR att ha kräksjukan! Hoppas den spelar mig ett spratt och hoppar över mig.. IAF tvillingarna kan väl få slippa.. Urrk! käkar vitpepparkorn enligt gamla säger, Sanerar ju galet här hemma, vädrar, handskar på vid byte av sängkläder, tvätta händerna handsprit tvål o vatten.. T.o.m golvet tvättas m riktigt desinficering! För VEM vill ha den här skiten? Kanske det hjälper, kanske inte.. Man kan alltid HOPPAS! Ses imorgon, KANSKE! Godnatt alla fina, dröm fina fina drömmar!

Ps. Jag ska svara på dom 4 frågorna jag fick, och lägga upp ang adventsfotona som jag lovat. Men inte ikväll ok? Får bli en godis att suga på till en annan dag!ds.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: