Om man är arg så är man arg, konstaterade lilla My och skalade sin potatis med tänderna.

Så var det löst. Det privata planet och jag hoppas att detta nu blir ett avslutat kapitel där inte NGN annan slänger in ngt ord då och då. För det som varit, har varit och nu har VI satt PUNKT! Och detta var mellan oss två. SÅ keep it that way.:) Så ska nog allt bli bra!;) Jag kan absolut säga NEJ till vissa andra, men hon är trots allt närmare i familjen. Medans andra är långt bort som jag INTE behöver ngt med att göra. Vissa ska man ha kontakt med oavsett medans vissa andra behöver man inte alls ha det med!

Jag fick frågan av Mikaela ( kommer inte ihåg din bloggsida? svara på min sida istället för på din!:) vilka skor jag gillar mest hihi, tänkte slänga in ett foto senare på vad jag gillar i skoväg. Av dom jag har vilka som är mina favoriter just nu! Men det blir later later, just nu så håller jag på med operation städning! Jag har inte kunnat städa på 2 DAGAR! Vilket är KAOS!! Iaf i ett hem med FYRA barn!

Måste verkligen fortsätta, hörs lite senare alla
fina plommon!








Kommentarer
Carolina

Skönt att allt är bra igen :) Puss!

2011-11-29 22:34:24
URL: http://qarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: