Ny blogg..

Tänkte att det var dags.. Många har sagt att dom vill jag ska öppna bloggen, eftersom jag har ju en annan med lösen.. Men den vill jag inte öppna faktiskt. Det står för mkt privata saker där.. Så drf öppnar jag den här.. Det blir bra, man får väl helt enkelt utesluta dom alltför privata delarna och dela med mig av lite annat mys här, det blir väl bra? Och tro mig, jag älskar att blogga. Så vissa dagar kommer det säkert komma flera inlägg, ett efter ett. I mån av tid såklart! Älskar att skriva mkt så det här har alltid varit en av min stora passion.. Får ofta höra att jag skriver en hel BOK då jag skickar sms, eller skriver ngt annat. :)
Här inne kommer jag dela mina tankar, mina funderingar, mitt dagliga liv, och mkt mkt annat! Men det är MIN blogg, där jag skriver av mig osv. Hoppas ni har respekt för det.

Ska snart sova.. Fastnade totalt framför datan.. tiden bara flög! Men tänk vad skönt det kan vara att bara låta allt du har i ditt huvud bara skriva av sig.. Det är lite som att man sitter framför en "prästan" som min son säger ha ha.. Att man berättar sina tankar och funderingar..

Nej nu måste jag dra arslet över huvudet och sova! Ny dag imorgon, som innebär MYS MED MAMMA- STORSTÄDA OCH GÖRA ADVENTSFINT- MASSA FILM MYS MED ÄLSKLING. well allt kan ändras men det är iaf det som står på schemat, sen återstår det att se om det just blir så hehe.. Slänger in lite nattmusik, så kan ni dansa er i säng .:D Godnatt på er alla krämrumpor!

BTW tryck F5 tills ni ser allt korrekt på min blogg, om det är ngt som ser knasigt ut.. Jag använder mig utav Mozilla Firefox.





Fields of love..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: