Min morbror Ulf.

Efteråt då jag kom hem och hade träffat Emma, slog jag på lugnafavoriter som jag alltid lyssnar på i köket. Så kom låten.. Den låt som spelades på min morbrors begravning.. allt bara släppte och jag grät. Har inte gråtit på många år, har känt saknaden och tänkte att så mkt jag grät på hans begravning så jag knappt kunde gå. Att det var det som jag gråtit ut..  Men jag SAKNAR honom så mkt.. SAKNAR så det gör ont.För han var speciell min morbror..Att han fick lämna oss endast 36 år var FÖR TIDIGT!  Han fanns där hela tiden, lekte,spexade och kramade om med sin stora bamse kram.. Världens bästa människa med största och varmaste hjärtat! Jag hoppas han finns hos mig idag så han ser hur mitt liv ser ut och fick träffa barnen.. Och Jhonnie allra helst.. Jag önskar att han var här dom dagar allt känns tufft då man inte har svar på saker och ting. HAN kunde ha gett mig svaren garanterat.  Jag älskar dig morbror Uffen. Och saknaden är enorm!!

Den otroligt vackra låten som spelades.

Kommentarer
Emma

förstår att du saknar honom <3

2011-11-23 09:11:09
URL: http://minordientext.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: