Lite Fredags tips!

Ni som shoppar via internet mkt, tänkte ge förslag på ngn internsida som JAG själv handlar mkt ifrån.

www.bluebox.se
www.coolstuff.se

Dom båda har massor av smått och gott !:))

Sen eftersom man inte ska tvätta håret så OFTA eg, eg var tredje dag.. pga det sliter ju så mkt.Emellan man inte tvättar håret så kan man använda sig utav torrschamp. Jag brukar använda mig utav Antingen H&M´s egna märke kostar ca 49:- ngt sånt, eller "dry scahmpoo original" med Baliste, 69:-.. Finns ju ett hav av olika märken. H&M´s egna tyckte jag dock att den vart lite fööör mkt i håret, såg nästan lite "pudrigt" ut trots man borstar ut osv.. Så Baliste helt klart för min del...


Sen till det här med borstar, jag själv använder mig utav som JAG kallar den" paddel" ahaha.. Det är en borste med naturhår. Finns också massor av olika märken allt från 59:- upptill 299:- .. Den jag köpte kostade 169:- ngt sånt.. Det var för 1 år sedan, men köpte den iaf på Åhlens. Och den är verkligen SUPER till oss som har långt hår. Den trasslar ut håret på engång! Utan att slita för mkt..

Tänkte lista lite julklapps tips här nere:



Sittpuff!





Dessa ska jag nog köpa till Melvin senare, har sett dom i en annan affär och det rymmer riktigt mkt i dom!




Självgående visp för den late haha..

Alla dessa finns på bluebox hemsida!

Och här nedan kmr lite smakisar från coolstuff.:)

I want this..


Låt dina shots smaka polkis


Mössa med inbygdda hörlurar? ahaha


Kuddhögtalare, vrf inte. Allra helst då man inte vill störa andra.


Ja som ni ser så finns det MASSOR, kika in där. Ni kommer garanterat hitta ngt som faller er i smaken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: