Kings of Leon!




Älskar deras låtar
, mest " sex is on fire".. bla den spelade jag och Jhonnie massor då vi träffades.. Så det blir massa minnen! Eller som låten med Ne yo- because of you, där jag, Jhonnie,mfl var på " ett ställe" och dansade.. sen i en viss text kom han fram och sjöng för mig och pussade mig! Ni anar inte den känslan man fick! shit alltså.. men "våran"låt är nog den bästa av dom alla.. Crazy diamond med Pink Floyd. Det är och kmr alltid vara våran love song.. Den är så bra också! hihi man blir så GLAD av alla dessa minnen man har! Sen alla dessa minnen man skapar också är fint. Man blir glad av små ting eg.. Materiella ting är inte viktigt! Du kan bli överöst med presenter osv men gör det dig lycklig om du känner att du inte är älskad av den du lever med? Nej.. Ord och handling överväger allt! Som små spontana saker som man får höra, det gör att man känner sig älskad av honom. Som ikväll då han sa " vi är ett nu och jag älskar dig mer än livet själv". Det väger ju mera än det fetaste guldarmband som man kanske får och inte är lycklig. Jag är så jävla lycklig, mer än ngn någonsin ANAR.
Vissa har påpekat ( trots att dom inte vågat stå för vilka dom är utan skapar fejk konto på facebook ) att jag är falsk för att jag förut sa jag var lycklig fast jag inte var det och säger det nu också. Det handlar väl ändå inte om falskhet? Det handlar ju om att man ville leva ett liv som man insåg att man inte kunde få.. Man ville inte att ngn skulle se sin sårbarhet. Att man fick presenter osv för att man ljög för sig själv att man är älskad, ville visa för alla att - ja jag har det skit bra! Pga att många kom fram och frågade " hur står det till EG hemma hos er?" Men nu då man är lycklig är en helt annan sak, för nu lever jag det liv jag vill leva ! Jhonnie har gett oss det vi behöver.. en FAMILJ. Så tycker bara det är väldigt beklagligt att människor ska ens yttra sig om andras lycka eller olycka? Om det stör många så himla mkt att jag skriva ofta om hur lycklig jag är, SLUTA LÄS då! För jag lovar, det kommer komma MASSA LYCKLIGA INLÄGG! för jag ÄR lycklig! och pga att jag äntligen är det, vill man bara skrika ut det över hela världen. För första ggn har man fått kärlek i retur som är ÄKTA!
Sen att folk kanske själv inte är det, och måste skriva massa skit till mig via mail. EN HEL SIDA dessutom. SYND för er, hoppas ni också finner glädje och kärlek ngn dag så ni får uppleva känslan. För man märker att ni inte har det nu iaf! Så vad ska man säga, jag är ledsen att den som skrev mailet verkar må dåligt med sig själv.

Nej nog om bad energy!!:D nu ska jag fika med mamsen snabbt,sen är det filmdags med hjärtat. Sköt om er så ses vi sen! Puss / Rosie



Jag älskar dig min älskling!<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: