Inte bra planerat?

Enligt dessa medverkande i " Ensam mamma söker" så var det inte bra planerat etc för barnen osv. Visste dom hur barnen skulle bli påverkade skulle dom aldrig varit med. MEN du måste ju någonstans SJÄLV ha i ditt bakhuvud att dina barn kommer BLI påverkade , det kommer komma filmkameror, ett antal olika män, olika resor hit och dit. SÅKLART dina barn blir påverkade av detta!  Hur skulle dom INTE kunna bli det?Men men det kanske är lätt att vara efterklok vissa gånger. JAG skulle aldrig kunna tänka mig att vara med i ngt sånt här faktiskt om jag vore singel, just PGA BARNEN! men det är jag.. skulle någon av er?


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13962981.ab


Punkat på däcket går INTE att fixa med "cykelslangs fix" så det blir att köpa ett nytt. Men ibland om man har tur så brukar dom ju ha gamla däck ifrån ngn vagn som kanske gått sönder osv som man får köpa till en billig peng. Så ska kolla med dom!

Ska springa till tvättstugan ikväll, tvättar alltid handdukar och sängkläder i tvättstugan och våra kläder inne i våran egna tvättis. Pga det spar ju LITE på elen!;))

Vad ska ni göra i helgen, börjat planera ngt redan?

NIDAL & MIRIAM 2009, MINNEN med den här låten <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: