I´m so fucking happy with my man so i could shit rainbows!

Godmorgon på er alla. Hoppas ni sovit gott? Det har INTE jag.. Vaknat 350 ggr.. Vi har fått avlöst varandra med tvillingarna inatt.. Skit jobbigt har det varit.. Men men så är det. Japp ni ser det jag skrivit, jag är så jävla lycklig med Jhonnie så jag kan skita ut en regnbåge om det behövs! Han finns där 24, han FINNS VERKLIGEN där. Och det är skönt, en vänskap, kärlek och trygghet i samma paket. För tro mig i den här fittiga världen behövs verkligen det. Och har man hittat ngn som ger allt sånt, var rädd om den partnern. Jag kmr ALLTID vara rädd om min man iaf. Älskar dig Jhonnie.

Igår var det skönt på kvällen, Jag och Emma tog en räkmacka.. Snackade och myste med bebis som inte ville sova.. Känns skönt med Emma, för hon är lite som om Jhonnie inte är hemma, Och  hon är här så känns hemmet fyllt av kärlek iaf.. Det är skön känsla. Otroligt fin människa som jag OCKSÅ kmr vara mkt rädd om.. Hon har funnits där i vissa situationer och visat sitt rätta ansikte gentemot mig som gör att jag känner hon är äkta vara rakt igenom.. Sen om hon har ngt otalt med andra det får dom ta med varandra, mot MIG har hon bara varit GULD.

Ses sen .

Till EMMA, Love you sötaste.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: