Godmorgon!

Godmorgon på er!!

Idag kommer det komma en EFIT. ( Ett foto i timmen ).. Håller på med det nu.. Så den kmr upp då jag tagit sista fotot för timmen då jag ska sova i princip. För er som inte vet, så tar man alltså ETT foto varje timma, man ska inte skriva så mkt utan ETT foto just den timmen som berättar vad du gör just då. Så man kan säga att alla foton berättar hur din dag varit osv.:) Såklart man skriver ngt litet under varje foto men inget BLOGG INLÄGG MED MASSA text.;))

Fick frågan idag vad jag ska ha för vinterjacka iår,( svarade på din sida) BRA fråga faktiskt. Har ingen aning, mer än att jag vill ha en som går ner till rumpan, och en stor lurvig luva som man kan dra över sig :) Har kikat på några och jag kan inte bestämma mig! Har alltid beslutsångest, sist då jag skulle köpa skor så var jag där inne i 45 minuter haha. Jhonnie han dog av väntan. " Seriöst, 45 MINUTER?! " hahaha. Ni får gärna komma med massa tips om ni ser ngt! Men vilken av dessa tycker NI är snyggast? Jag gillar tvåan och trean..

Jacka nr 1:



Jacka nr 2.


Jacka nr 3.




Men vi ses senare, kanske slänger in ngt inlägg mellan här, annars så kommer ju en efit upp ikväll! så håll utkik!
Just det  i min "gamla" blogg hade jag tänkt att ha en tävling nu i November. Men då kör jag den här i den här bloggen istället! Så den som vinner kommer vinna en liten korg av mig med lite smått och gott i. Berättar lite senare idag hur den går till, när var och hur den startas!

Vi ses sen!

Puss till er alla vackra!




Kommentarer
Lina

Sökte runt lite på bloggar och hittade hit tänkte bara fråga var hittade du jackorna, de var väldigt fina specieltt tvåan



Kram

Lina

2011-11-20 12:25:19
Anonym

Sökte runt lite på bloggar och hittade hit tänkte bara fråga var hittade du jackorna, de var väldigt fina specieltt tvåan



Kram

Lina

2011-11-20 12:26:21
Sarah Carlsten

Går sådär, vill veta att min vinterjacka jag köper verkligen ÄR VARM.. För jag fryser jättelätt av mig, veti nte hur varm den på bilden på min blogg är, men ska fortsätta kolla lite mer hehe! :D

2011-11-20 13:50:49
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Carolina

Nummer tre var to die for!!!!!



Det var asskönt att träna, nu har man träningsvärk men ska träna igen ;) Så det är skönt! Ha en super fin söndag och tack för dina värmande ord :) Du är fin! Puss

2011-11-20 15:02:09
URL: http://qarolina.blogg.se/
Rosie

sv- Hej Lina, kul att du hittat hit! du hade ingenstans där jag kunde svara så jag svarar här, ni andra, jag svarar hos er istället!:D

Dessa finns på Nelly.com Kram!

2011-11-20 15:36:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: