Fredag!

Idag är det mysfredag! Ska göra lövbiff med ströbröd m.m. och egna gjorda potatisklyftor med rosmarin, och lite rödvinssås samt bearnaise sås.. + en sallad och min egna fårost dressing! My good. Det vattnas i munnen.. Sen lite efterrätt på det. Låter gott ellerhur !:D Vad ska ni andra hitta på för ngt gott idag?

Själv ska man få massage då barnen lagt sig ikväll, som att det inte behövs! känns som att jag har ett hårt päron i nacken haha. Har sovit så knasigt och sen nu på sista tiden så har min rygg knasat av och till. Det var nog sen då jag lyfte tvillingvagnen medans liggkorgarna var på. Jag åkte en jätte lång rulltrappa och lyfte upp vagnen, och då knäppte det till i ryggen. Sen dess har jag haft problem.. Vissa dagar kan jag inte ens böja mig eller lyfta upp bebisarna liksom. Så dr säger vi får hålla kolla så det inte är ett diskbråck på G.. Samma som vissa dagar då jag GÅR så strålar det i ryggen eller i korsryggen så jag kan knappt gå!.. Usch hoppas mina övningar hjälper som jag fått för jag har sett hur mamma LED då diskbråcket kom till max i hennes rygg.. DET var inte en rolig tid. Usch.. Nej hoppas hoppas!

Tog upp bollhavet år bebisarna igår ahaha.. herregud dom där två är VILDA! Jag lovar er. Iaf bebis nr 1, hon är  överallt, Och ROTAR överallt!! Hon är den mest vilda haha.. Och sen har vi knubbsälen, som ålar sig fram haha.. så söt. Hon drar sig också upp nu, pratar massa mera än nr 1.  men VILDA, JO TACK . Men ändå så lugna efteråt dom röjt haha.. DET som ÄR skönt är att dom är väldigt lätt att tillfredsställa.. Och då man är ute i affärer el ngt så är dom huuur lugna som helst. DET är skönt för så var inte lilleman hahah. Ta tex som då jag och Jhonnie var ute i stan från kl 10-15 ca , dom sa inte ett knyst under den tiden!=) små korvungar. Sen igår iaf så fick dom upp bollhavet efter stora damen och lille herrn.., har en badbassäng med 300 plastbollar hahahha.. DET var rooooligt :P :D Blir ju bättre sen då dom får sitt egna rum dom kan vara i också!

Stora damen har hamnat i ngn förtonår.. Jisses! svar på tal, OM hon har.. Ska bli roligt att se då hon HAMNAR i tonåren. Kanske hon fått ut allt nu så hon blir lugnare sen haha..:D

Jag håller faktiskt med ang detta med Facebook, Vi satt och snackade igår om att ev ta bort den här sidan.. För det är ändå inte ngt som gynnar EG.. Massa OKÄNDA som addar. Ta tex igår Jhonnie fick ngn som hette VACKER TÅ eller ngt sånt HAHAHAHA. Anonymanvändare? Iaf han är trött, jag är trött på sidan.. MASSA andra jag känner är också skit less på Facebook.. För EG varför jag har den är pga mina gamla vänner, släkten..Jag har börjat tagit bort foton osv. så vi får se..Men det lutar att man tar bort. Den sidan har blivit så mkt att den TAR ÖVER MÄNNISKORS LIV, + lite av en mobbingsida för vuxna. Och det är INTE ok.  Jag är inte inne där så mkt nu, en gång per dag kanske. Man har inte tid längre och sen man tröttnar. Orka sitta och läsa om hur andra har skitit sönder sig, ont i huvudet eller ska torka sig en gång extra haha... Vi får la se.


slänger in ngt inlägg sen säkert, har inte tid att sitta här och lalla mera, ska fixa mig nu.:))






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: