Frågor ger svar!

Frågor ger svar, eftersom jag fått smått smått frågor lite här och var, så är det kanske lika bra att ni får en dag på er att fråga? Så kan jag samla allt, istället för att sedan svara olika till er alla på era sidor? Bättre så ju. För just din fråga är kanske ngn annans :) MEN då tänkte jag såhär, ni får ställa frågor till BÅDE mig och min sambo! Lite för ovanlighetens skull!

Så vi startar NU och jag avslutar kl 21 ikväll!  Som sagt till både MIG OCH JHONNIE.:)
( Han är medveten om detta, så ni vet hehe )






Kommentarer
Terese

Jag tycker du är en toppen mamma Rosie. Hur gör du för att ORKA med allt varje dag och ändå se så otroligt glad ut då man träffar dig haha ?:)

2011-11-27 14:25:17
Malin

Hej Rosen, har dock ingen blogg hehe men skriver ändå! Varför vill du blogga?

2011-11-27 14:26:14
Nina

Hej Jhonnie

Vad var det som gjorde att du valde just Rosie?

2011-11-27 14:27:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: