Första ljuset tänt..

Så var det första advent.. Första ljuset tänt..



My god vad tiden går fort! Tänk, nu är vi i slutet på 2011 och det är snart julafton, och nyår IGEN.. Förra året satt man med stor mage och stoor förväntan då twinsen skulle komma! Det var så mysigt.=)

Jag ska ge er fotona som jag lovat men min mobil lever sitt egna liv och det går inte att ta kort med den, så jag ska ta med Jhonnies telefon och ladda upp istället.. Min är knas, det kan vara för alla små dreggeltungor från bebis och små korvfingrar från lille herrn som klickat sig fram hihi.

Det var inte så mkt frågor igår, tror ngt på 4 st bara. Så jag svarar på dom iaf, men kan vara pga det var Lördag. Tänkte inte på det! Pga jag ville ju ta med alla era frågor även ni som frågar frågor på eran egna blogg till mig=) Men det kmr flera ggr!

Vi kollade på Gangs of New York igår, den är riktigt bra faktiskt.. Men en film som jag ALLTID kollar på nu inför Jul osv det är, En julsaga om gamle Ebenezer Scrooge som bor ensam i ett stort gammalt hus, en gång ägt av hans nu döde kompanjon Jacob Marley. Han är en sur, snål och vresig man som driver en lånefirma med hjälp av bokhållaren Bob Cratchit.
Kolla på den om ni inte redan sett den, jag tycker såå mkt om den filmen.. lite av en jultradition..




Sen en annan, jag DÖR varje gång jag ser den hahahahahah. Buddy the Elf.. med Will ferrell hahaha kolla här nere


Lite tips kanske fast ni sett men glömt bort:) Ibland är det så skönt att kolla på gamla godingar också! Bättre känsla i vissa..=) 

Vad ska ni göra idag ? Själv ska man nog fara till ngt lekland med Therese och alla hennes fina barn! Det kommer bli super mysigt =)

Puss och kram, vi ses sen!

Här får ni en GAMMAL goding!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: