För trött..

Jag är verkligen FÖR trött för att lägga in foton eller NGT. bebis2 håller på att få ännu MERA tänder och har vaknat konstant! framtänder och 4 nedre tänder + hörntänderna kommer nu samtidigt, det har bara exploderat av tänder så hon är lite kinkig + att vi nyligen varit sjuka såklart..Sitter med henne i famnen nu, men ska gå och sova med henne nu..

Joel, Jonte, Julia, Wilma, Denise och Albin... Ni är alla mosters älsklingar.. Det VET ni. Även om vi inte ses nu så ofta, så VET ni att jag älskar er och kommer alltid göra. Jag kommer alltid finnas för er....ALLTID. Jag tänker på er varje dag och saknar er varje dag.
..


Ville bara säga Godnatt till alla finaste..



Nattens låt tillägnar jag mina underbara systerbarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: