Fes du min duva? Fis igen och du är min för alltid!

Så då tänker jag säga godnatt till er alla praliner! Kom nyss hem från mamma ( hon bor 1 port ifrån mig hihi ) och har fixat iordning min fina blöjpåse från Lundmyr.
Lite roligt om man inte vill ha blöjorna bara ställandes pågolvet;) Det är en öppning under och på sidan för att man lätt ska kunna ta ut blöjorna.:)) ett tips :)




Så nu ska vi kolla på film jag och hjärtat! Vi ska se bad santa! haha, den är faktiskt riktigt rolig den där..:) Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken, har en tendens att alltid somna till tvn, eller film. Tycker det är så SKÖNT!

Om ni gillar att läsa andras bloggar osv så kan jag tipsa om min systerson´s tjej Malin. Hennes blogg är mysig, kanske passar din smak perfekt? Henne hittar du iaf här ---> http://toobad.blogg.se/

( Tack Rania! Utan dig hade jag suttit och letat tills det vuxit skägg på mig haha.)



Ger er lite mysig nattmusik också innan ni ska sova! Feel the music.











Vi ses imorgon!

Goodnight all whoopee cushions.

Kommentarer
Sarah Carlsten

Vad blir det för vinterjacka för dig iår då? ;)

2011-11-20 00:05:08
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: